Kijk, meet en fotodag! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Walter en Kate - WaarBenJij.nu Kijk, meet en fotodag! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Walter en Kate - WaarBenJij.nu

Kijk, meet en fotodag!

Door: Kate

Blijf op de hoogte en volg Walter en Kate

29 Maart 2014 | Nederland, 's-Gravenhage

Vandaag tussen 12 - 14 mochten we in het gebouw van de Kepplerstraat om foto's te maken, dingen na te meten en om familie/vrienden het gebouw, je appartement te laten zien. Wij hadden eigenlijk niemand uitgenodigd op mijn ouders na, mijn pa is erg handig en had aangeboden te helpen met klussen, dus dan moet hij natuurlijk wel even komen kijken wat zijn werk terrein wordt. En dan verder foto's! Dus kijk ff naar wat details van het gebouw! Er komen nog meer foto's aan maar die staan nog op de camera van mijn vader.

• 31 Maart 2014 - 09:17

Aranea:

Ziet er wel mooi uit die details, verwerk ze maar mooi in het ontwerp :)

• 31 Maart 2014 - 22:33

Walter En Kate :

Dankje Nea, binnenkort worden er ook wat 3D plaatjes van de toekomstige situatie gepost!

Walter en Kate

Wonen in een oude school Ruim 100 jaar na de bouw krijgt de Oude Burgerschool een nieuwe bestemming. De gymnastiekzaal en het klaslokaal van de hoofdmeester; het worden stuk voor stuk unieke appartementen. Een historisch gebouw met hoge plafonds, monumentale trappen met smeedwerk in een buurt die steeds populairder wordt. Het Valkenboskwartier is gezellig, dynamisch en authentiek. Er zijn uitstekende voorzieningen: scholen, kinderopvang, bussen en trams. De Kepplerstraat ligt op een steenworp afstand van de Weimarstraat met leuke winkeltjes, exotische producten en supermarkten. Rondom het Regentesseplein zijn diverse eetgelegenheden en Theater De Nieuwe Regentes is de plek voor (inter)nationale artiesten. Ondanks vernieuwingen staan er nog veel prachtige panden met erkers en versierde gevels in het Valkenboskwartier. Vanwege de gunstige ligging ten opzichte van de binnenstad en het strand, zit de buurt de laatste jaren in de lift.

Actief sinds 08 Maart 2014