In de rij update 1 - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Walter en Kate - WaarBenJij.nu In de rij update 1 - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Walter en Kate - WaarBenJij.nu

In de rij update 1

Door: Kate

Blijf op de hoogte en volg Walter en Kate

01 Maart 2014 | Nederland, 's-Gravenhage

Hallo lieve mensen,

Allereerst iedereen nogmaals duizend maal dank aan alle mensen die ons vandaag geholpen hebben! Zonder jullie steun waren we allang ingestort van ellende! Extra dank voor Aranea die haar leven gewaagd heeft om zich in de rij te werpen *applaus*!

Onderstaand de update die Walter ook al op FB plaatste.

Even een korte update voor de kluswoningjacht: we staan inmiddels in de rij op plaats 37. Er is één persoon voor ons die helaas ook een optie wil nemen op Kepplerstraat, appartement 10. Ook voor appartement 9, onze oude voorkeur, staat iemand op de lijst. Deze persoon is echter tot op heden nog niet op komen dagen. Mogelijk komt vanavond dus appartement 9 vrij.

Al met al een bijzonder heftige, verwarrende en chaotische dag. Nu even thuis en vanavond om 22.00 uur aanwezig voor een plenaire vergadering waarin afspraken gemaakt moeten worden.

Wordt vervolgd...

Het zit nu zo: Wij moeten om 22:00 weer terug op locatie zijn (over dag atrium gemeentehuis en s'nachts ministerie gebouw er tegenover). Ik heb mijzelf als lijst beheerder genomineerd en de groep was het daarmee eens. Helaas heb ik hierdoor niet alle macht maar hopelijk wel iets meer. Ik (en walter als ik er niet ben) beheer de algemene rij lijst en ook te inteken lijsten. Hiermee hopen we mensen buiten spel te kunnen spelen zodat wij meer kans maken etc.

Helaas is er dus sowieso 1 iemand voor ons die ook nummer 10 wil. Die vrouw moet dus sowieso buiten spel gezet worden. We hebben tot zaterdag 8 maart 10:00 om met een goed plan te komen, dus als iemand iets kan verzinnen graag!!! haha!

Ik zal mijn best doen om jullie op de hoogte te houden van de stand van zaken! Hopelijk lukt het en anders moeten we het maar als een leuk spel/kans/vakantie? zien... :)

Nogmaals super bedankt en dank af en toe even aan ons deze week misschien geeft dat steun!

XXX Kate en Walter

Walter en Kate

Wonen in een oude school Ruim 100 jaar na de bouw krijgt de Oude Burgerschool een nieuwe bestemming. De gymnastiekzaal en het klaslokaal van de hoofdmeester; het worden stuk voor stuk unieke appartementen. Een historisch gebouw met hoge plafonds, monumentale trappen met smeedwerk in een buurt die steeds populairder wordt. Het Valkenboskwartier is gezellig, dynamisch en authentiek. Er zijn uitstekende voorzieningen: scholen, kinderopvang, bussen en trams. De Kepplerstraat ligt op een steenworp afstand van de Weimarstraat met leuke winkeltjes, exotische producten en supermarkten. Rondom het Regentesseplein zijn diverse eetgelegenheden en Theater De Nieuwe Regentes is de plek voor (inter)nationale artiesten. Ondanks vernieuwingen staan er nog veel prachtige panden met erkers en versierde gevels in het Valkenboskwartier. Vanwege de gunstige ligging ten opzichte van de binnenstad en het strand, zit de buurt de laatste jaren in de lift.

Actief sinds 08 Maart 2014