Help ons! (mail 4) - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Walter en Kate - WaarBenJij.nu Help ons! (mail 4) - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Walter en Kate - WaarBenJij.nu

Help ons! (mail 4)

Door: Kate

Blijf op de hoogte en volg Walter en Kate

28 Februari 2014 | Nederland, 's-Gravenhage

Beste iedereen,

Ik heb zojuist contact gehad met de gemeente: de locatie wordt tussen 11.00 uur en 17.00 uur bekend gemaakt. Dit heeft kleine gevolgen voor de planning. Iedereen kan uitslapen. :)

Tijdd aanwezig op locatie:
Ochtend: 11.00 - 14.30 uur
Middag: 13.30 uur - 17.00 uur

In de bijlage heb ik de plekjes ingepland voor iedereen. Flip en Colinda heb ik nog niet op een specifieke locatie ingepland, Hier moet ik nog even op puzzelen....

Mjin fiets is beschikbaar voor de mensen zonder fiets. Kate heeft nog een reservefiets die ook beschikbaar is (zodra ik de band geplakt heb...).

@Rob: met de benenwagen kan je maar een vrij klein stukje afdekken. Als de locatie op loopafstand is schakelen we je in. :)

Graag voor morgen de volgende websites in de gaten houden:
https://twitter.com/ikbouwindenhaag -> volgen als je kan
https://www.facebook.com/ikbouwindenhaag
http://www.denhaag.nl/ikbouwindenhaag.htm

De locatie is (waarschijnlijk) een klein vrijstaand gebouwtje waar voldoende ruimte is om tenten bij te plaatsen. Dit heb ik ontfutseld aan de hand van mijn 'behoefte als nierpatient'. Jaja, heb ik er toch nog nut van. Meer info heb ik helaas nog niet kunnen bemachtigen. Hiervoor loopt nog een uitzoekactie. :)

De verwachting is dat er een flinke run op de verkooplocatie zal zijn. Hopelijk kunnen we er sneller dan de brandweer zijn!


Groetjes,

Walter & Kate

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Walter en Kate

Wonen in een oude school Ruim 100 jaar na de bouw krijgt de Oude Burgerschool een nieuwe bestemming. De gymnastiekzaal en het klaslokaal van de hoofdmeester; het worden stuk voor stuk unieke appartementen. Een historisch gebouw met hoge plafonds, monumentale trappen met smeedwerk in een buurt die steeds populairder wordt. Het Valkenboskwartier is gezellig, dynamisch en authentiek. Er zijn uitstekende voorzieningen: scholen, kinderopvang, bussen en trams. De Kepplerstraat ligt op een steenworp afstand van de Weimarstraat met leuke winkeltjes, exotische producten en supermarkten. Rondom het Regentesseplein zijn diverse eetgelegenheden en Theater De Nieuwe Regentes is de plek voor (inter)nationale artiesten. Ondanks vernieuwingen staan er nog veel prachtige panden met erkers en versierde gevels in het Valkenboskwartier. Vanwege de gunstige ligging ten opzichte van de binnenstad en het strand, zit de buurt de laatste jaren in de lift.

Actief sinds 08 Maart 2014
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 8016

Voorgaande reizen:

01 Maart 2014 - 01 Juni 2015

Kepplerstraat

Landen bezocht: